//FairyLife
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Assalamualaikum. I am Ayie, 16 years old. Try to be a good daughter to my parents and a good friend for my friends :)


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM



  • Credits!
    Template: Student Kecik
    Inspired By: Littlest Biyha
    Basecode By: Nurul AtiQah
    Others:   


    Iloveyouu
    Sunday, June 3, 2012 • Permalink • Add comment {17}
    Assalamualaikum . Huwaaaa~ dah lame ek aku tak update blog . Last update 28 April . Hari nie 3 Jun . Lame ek . Satu bulan lebih . Pas tu main private blog . Hahaha . Mid-year exam punye pasal . Hohoho . Lantak larh . Tak mati tak bukak blog nie . Facebook sekarang dah takde . Rase lapang jew kepale otak aku . Tak pikir pape . Pikir belajar jew . Kankankan . Hahaha . Rindu pulak rase nye nk update blog . Hihihi~ [bile dah lame tak update gini larh gamak nye . bebel panjang2]

    wah~ warna warni nyah gambar kite :))

    Oke dah . Stop sampai situ . Kali nie nk update pasal seseorang . Gerangan siapakah beliau ? Heeee~ Tanggal 20 Oktober 1997 lahir larh seorang bayi perempuan yang comel lagi cantek yang diberi nama Siti Nur Amirah binti Mohd Zaini . Beliau dilahirkan oleh seorang wanita yang bergelar isteri kepada seorang suami dan ibu kepada 5 orang anak termasuk beliau . Erk -.- Asal aku update gune ayat buku nie ? Haha . Dah larh malas nk guna ayat buku . Aje gler aku update gune ayat buku ek . Hehe . Iye nyah . Sabar aku nk sambung update larh nie . Bile tarikh kite mule jadi kawan rapat aku tak ingat . Tapi yang aku tahu kite rapat mase darjah 4 . Itu pown sebab mase kat sekolah pagi kite dok sebelah2 n sekolah agama pown same . Kalau Mira tak ajak kau tukar tempat duduk mesti kite tak duduk sebelah2 mase kt sekolah agama kan .

    Good friends are hard to find.Harder to leave.And impossible to forget.
    Diikutkan kite sebenar nye berkawan dari tabika . Sampai sekolah rendah pown satu sekolah . Until now . Cume kite lambat nk jadi kawan rapat . Tapi sekarang dah 6 tahun kan kite berkawan rapat . Kau larh orang pertama yang jadi kawan baik aku wey . Kau jugak orang pertama yang jadi twin aku ;) Thanks wey sudi jadi kawan baik n twin aku . Sayang kau ! :* Kau nk tahu tak ? Aku kan sebenar nye jealous tahu bile tengok kau dengan budak nie . Jalan2 dengan budak2 nie kew . Lagi2 bile aku tengok kau dengan minah tu . Nyirap aku ! Suke sangat nk rampas kau dari aku kan . Ade partner sendiri tapi main kutok2 . Pas tu sibok nk kacau partner orang lain . Siti Nur Amirah binti Mohd Zaini , aku sayang kau lebih daripada aku sayang kawan2 kite yang lain :)) Sayang sangat2 !
    Happiness is time spent with a friend
    Selama 6 tahun kite berkawan aku tak penah tahu kau suke warna ape . Sampai larh hari tu mase kite dok kat makmal sains form 2 , kau cakap aku menyibuk sebab suke warne yang kau pown suke . Haha . Sumpah wey . Aku tak penah tahu pown kau suke warne ape . Dalam diam2 kite kongsi warna kegemaran yang same . Awww so sweet~ Hahaha . Kite kongsi hobi yang same . Ape hobi nye ? Setiap petang kite akan g round kampung sambil beli iceblended . Weeeee~ Favourite tu . Tapi time cuti sekolah nie makcik tu tak bukak larh pulak *sedih :(( Lagi satu pikiran kite same kan :D

    A friend is someone who knows all about you and still loves you
    Kite banyak kongsi rahsia same2 kan . Merepek jew memanjang . Tapi bile dah kat sekolah . Ade jew sorang or due orang yang menyibuk bile aku tengah berkepit dengan kau . Tapi selalu nye memang dye sorang jew yang suke menyibuk bile orang tengah berkepit dengan kau . Bile kau dengan Siti pown dye akan buat bende yang same . But dengan Mira dye tak berani .You know whose I mean right ? *sorie my english broken* Kihkihkih . Kau tahu tak ? Aku kan paling takot tengok kau bad mood . Kenape ? Sebab kalau kau tengah bad mood nanti bile aku cakap dengan kau . Kau layan macam nak tak nak jew . Pas tu macam nak marah2 . Seram aku . Pulak tu kalau kau tengah lapar lagi senang kau nak bad mood kan . Dah tahu dah ;)

    I'll always beside you until the very end, wiping all your tears away, being your bestfriend. I'll smile when you smile and feel all the pain you do and if you cry a single tear, I promise I'll cry too.
    You know what ? I was very happy when somebody said we're twin ! Hahaha . Mane nye tak happy . Dengan kawan baik sendiri kot orang cakap kite twin . Hehehe . Babe , if you have any problem you can share with me . I'm ready to listen your problem . I want to be a good listener for you . We will solve your problem together . If you're have problem and feel upset I feel upset too. I've already told you right . Dear , I just want you to know that I always beside on you no matter what happen . I'll always beside on you when you needs me . I'll always beside on you no matter when you happy or sad .

    We will be friends.. As long as stars twinkle in the sky.. As long as angels are there up high.. 'til ocean run dry and 'til the day I die...
    Thank you so much because be my friend n my twin . I appreciate it :) I hope our friendship will remain forever ! I love youu so much dear Siti Nur Amirah binti Mohd Zaini :* I'm so sorry if I've hurt you before . I love you more than I love our other friends .


    Sincerely,
    Noor Khairiyah