//FairyLife
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Assalamualaikum. I am Ayie, 16 years old. Try to be a good daughter to my parents and a good friend for my friends :)


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM



  • Credits!
    Template: Student Kecik
    Inspired By: Littlest Biyha
    Basecode By: Nurul AtiQah
    Others:   


    Good Bye Trial PMR and Happy Eid Day To All Muslim
    Thursday, August 16, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    Assalamualaikum . Wah dah lame aku tak bukak dashboard aku . Kalau online pown cuma tengok blog jew . Tak login pown . Takde keje aku nk login . Nanti nk logout balek . Padahal online kejap jew . Bukak dashboard jew terpampang gambar aku dengan Peah beruniform kn baju pandu puteri . Comelll~ hihi . Haih~ agak kejam tajuk entry aku kan . Tapi betol ape. Lepas nie aku dah takde amek trial PMR . Kita cuma akan amek trial PMR sekali seumur hidup , PMR sebenar pown macam tu jugak . Seumur hidup kite kite cuma boleh amek PMR sekali jew <--credit to Pak Latip . Nak amek trial SPM pown lame lagiiii~ Cehh ! Bajet betol . Tadi aku bukak larh blog budak2 PMR yang aku selalu stalker . Masing2 update pasal last day exam . Seronok yer ? :D [Thats all for intro]

    Good Bye Trial PMR !
    Fuhh ! Sungguh aku tak percaye yang aku dah habis trial . Rase macam kejap jew . Tapi selama lima hari nie larh aku terpaksa bersengkang bermate nk study <--ayat aku minta penyepak ek ? :P So pas nie takde larh aku kena set jam pukol 4 pagi [set jew pukol 4 tapi bile Taylor Swift dah mule nyanyi lagu Speak Now dye tu memang aku capai handphone aku n mati kn jam loceng then tido balek . Haha . Konon jew nk bace buku dari pukol 4 sampai pukol 6 . Tapi last2 jam loceng bunyi bukan nye aku nk bangun . Tapi pape pown trial aku dah habis , so sekarang kena banyak2 kn berdoa supaya dapat result yang cemerlang walaupun sebenar nye aku rase aku macam tak boleh jew nk dapat 8a tu . Huwaa takot nye nk dapat result Sains n Math . Kenape larh soalan tu susah bebeno ? Haish~ Takpe2 tu semue kuasa Tuhan kn . InsyaAllah kite same2 dapat 8a . AMIN !

    Happy Eid Day ! :)

    Cite pasal raye pulak lagi bape hari jew nk raye . Excited pulak aku nk beraye . Maklum larh dah habis trial . Boleh larh nk beraye . Kesian yang nk trial SPM tu kn . Tak dapat larh korang beraye sakan . Haha ! Padan muke . Lalala~ Semalam mase nk balek sekolah aku takde minta maaf kt sape2 pown ek ? Dah bunyi loceng masing2 cite pasal paper Math yang susah tahap gaban tu . So di kesempatan nie aku menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau aku ade buat salah, tersinggung perasaan, saket kn hati korang, terkasar bahasa dan yang seangkatan dengan nye . Sama ade tak sengaja atau disengaja kn . Ngehngehngeh . Sekali lagi maaf :)

    Yang nk amek trial SPM tu jangan ler nk beraye sakan pulak . Dok rumah bace buku ! Hahaha . BTW good luck larh pade SPM candidates semua :) Cikgu aku cakap bace buku dari pukol 8-9 malam n 4-6 pagi . InsyaAllah kite akan ingat ape yang kite bace . Pas tu buat larh solat hajat sebelum start study :) Sharing is caring, right ?


    Sincerely,
    Noor Khairiyah