//FairyLife
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Assalamualaikum. I am Ayie, 16 years old. Try to be a good daughter to my parents and a good friend for my friends :)


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM



  • Credits!
    Template: Student Kecik
    Inspired By: Littlest Biyha
    Basecode By: Nurul AtiQah
    Others:   


    Aku Bebas
    Tuesday, October 16, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    Assalamualaikum . Alhamdulillah PMR aku habis jugak akhir nya . Cepat kn mase berlalu . Dulu sebelom PMR bising tanye bile nk PMR . Nanti boleh enjoy . Sekali first day exam datang sekolah dupdapdupdap jantung nye . Semue cakap tak percaye yang kiteorang nk PMR . Nie dah habis pown still tak percaye lagi . Eh2 aku dah merdeka ea ? Hakhakhak . Terserlah kesetanan aku ! Haha , dah Ayie . Kau takyah nk suke sangat ea . Result kau tu kunk tah ape jadi nye kunk .

    Okay , PMR tahun nie susah gler weyh ! Nak menangis aku jawab soalan2 dye . Paling susah Sains . Dey macha , soalan tak boleh susah lagi kew ? Brrrr~ Agame pown boleh tahan r . KH semalam aku rase not bad larh . Tak susah sangat tak senang sangat . Sejarah , Geografi , KH markah nye dye campur kerja kursus kn3 ? Banyak2 subjek aku paling takot Sains . Pewh dedo siak ! Hari tu bace surat khabar ade orang tu cakap mase PMR dye dapat 1A6B1C . Yang dye dapat B tu semue subjek yang dye suke . Wuuu seram nie~ Tapi pape pown kene banyak kn berdoa insyaAllah kite same2 dapat 8A . Kite dah berusahe , sekarang tawakal jew larh . Kalau 3RK1 semue dapat 8A pokai cikgu Amat Paijan . Agame cikgu nk buat kenduri , Geografi pulak belanje KFC . Aku doa kn kite berjaye dapat 8A tu . AMIN ! Aku doa kn jugak kite 4 orang dapat masok teknik JB yang kite mohon . Dapat 8A aku nk minta bapak aku motor . Tapi kalau tak dapat 8A tapi still 5A n above aku nk Galaxy Note . Haha . Bende alah nie bapak aku sendiri yang janji dengan aku . Yeahhhh !! Esok pulang buku . Tak sabar nk bersuke ria dengan korang . So gegerl bile nk hang same2 ? Dah lame tak hang kn :) -THE END-

    Hari tu budak form 4 nganjing kiteorang kn . Sekarang kiteorang dah habis exam . So kepade form 4 yang sibok menganjing tu ---> Korang tak habis exam lagi kew ? Kiteorang dah habis . Lalala~ Kepade form 5 good luck tok SPM . Form 2 n 4 good luck tok final exam korang :)