//FairyLife
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Assalamualaikum. I am Ayie, 16 years old. Try to be a good daughter to my parents and a good friend for my friends :)


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM



  • Credits!
    Template: Student Kecik
    Inspired By: Littlest Biyha
    Basecode By: Nurul AtiQah
    Others:   


    Lalala
    Thursday, December 13, 2012 • Permalink • Add comment {0}

    Assalamualaikum.Hello im back! Punye larh lame aku tak update blog ek.Sebulan lebih dah aku tak jenguk blog nie.Kesian blog aku :( Erk okay.Sebenarnya aku tak idea langsung nak update ape.Nak buat intro pon aku dah tak reti -.- Nak letak tajuk ape pon aku tak taw.

    Sekarang jam menunjukkan pukul 10:57 malam.Tadi aku tengok bola wey.Hahaha.Nie kali kedua aku tengok bola kat tv.Maaf larh saye bukan nye minat bola :P Kat facebook semue maki2 reff yang kat tengah padang tu.Sampai sekarang kot diaorang tak berhenti2 maki bagai.Aku sendiri pon tak puas hati jugak tengok reff tu.Tapi nak buat macam mane kan.Dah takde rezeki Malaysia nak menang.


    Okay stop cerite pasal bola.Aku nie bukan nye pengulas bola sepak.Fokus gambar kat atas.Amboi cantik nye gadis2 dalam gambar atas tu.Alahai rindu nye kat diaorang.Takpe2 minggu depan result keluar kite jumpe.Eh aku sebut result ea tadi?*glurp* Macam tak nak amek jew result aku tu.Takut :( Bile dah kecoh result dah nak keluar ade larh yang cakap graf tahun nie turun.Normal larh kan kalau soalan susah graf turun, soalan senang graf naik.PMR 2012 memang susah.Cikgu kiteorang pon cakap susah.Sampai kat surat khabar ade yang ngadu cakap soalan susah.Tapi rase nye yang ngadu tu bukan bekas calon PMR 2012.Parents mungkin.Kesian kiteorang ;( Dulu UPSR 2009 yang paling susah.Nie PMR 2012 pulak yang paling susah.SPM 2014 nanti macam mane pulak?

    Eh dah kenape aku cerite pasal exam nie?Haha rindu gak nye nak exam lagi.Okay so post aku kali nie stop sampai sini jew larh ea.Lepas amek result In Shaa Allah aku update lagi.Bye2 and good night bloggers :)


    Peh tak paham aku larh dengan dashboard baru nie.Tukar yang lame please :3